Podjetje Mikro Sistemi d.o.o. , ustanovljeno 17.03.1999 , s sedežem na Cesti Andreja Bitenca 68 v Ljubljani, je gospodarska družba registrirana za servis, trgovino in proizvodnjo računalniške opreme. Izhajamo iz podjetja Mikrostar d.o.o , ki je bilo eno prvih podjetij z računalniško opremo in morda celo med največjimi.
Osnovna usmeritev je servisiranje, vzdrževanje informacijske tehnologije in svetovalno tehnična pomoč končnemu uporabniku, kot tudi malim in srednje velikim podjetjem. Zaposleni smo si pridobili dolgoletne izkušnje iz tega področja, v drugih računalniških podjetjih. Na trg, se ne pojavljamo, kot povsem nov ponudnik storitev, marveč zaokrožamo potrebe strank iz bivšega podjetja Mikrostar d.o.o. . Zaupanje smo si pridobili predvsem na osebni ravni.
Zaradi izredno hitrega razvoja informacijske tehnologije, je zelo težko obvladovati trg in zahteve kupcev. Prav v tem vidimo našo prednost pred konkurenco, izkušnje, fleksibilnost in hitrost prilagajanja novim tehnologijam so naši aduti !

Smo hiša, kjer na enem mestu dobite vse, kar potrebujete za hitrejše in enostavnejše poslovanje.
Najprej bomo natančno prisluhnili vašim željam, in glede na potrebe vašega poslovnega procesa poiskali ustrezno in celovito rešitev. Izbrano opremo vam bomo hitro dostavili, po vaši želji povezali v omrežje, vas jo naučili uporabljati in jo ves čas tudi redno vzdrževali ter servisirali. K vam bomo prišli v nekaj urah in po možnosti takoj odpravili morebitne napake.

Ne samo, da vam ponujamo najboljše proizvode svetovno znanih proizvajalcev, ampak vam obenem naredimo tudi najugodnejše cene v katere se lahko tudi sami prepričate.

Naš poudarek je predvsem na kvaliteti. Proizvajamo računalniške sisteme visoke kakovosti po konkurenčni ceni. Sistem vsebuje komponente svetovnih proizvajalcev. Po dolgoletnih izkušnjah so to komponente, ki so izbrane po naših merilih in zagotavljajo brezhibnost delovanja tudi po izteku garancijskega roka. Usklajenost komponent zagotavlja hitrost delovanja in s tem odstopanje od konkurence. Zaradi nizkih razlik med nabavno in prodajno ceno si nikakor ne moremo privoščiti napak in okvar sistemov, zato morajo sistemi pred izdajo preživeti najboljše teste za testiranje računalnikov. Tako odpravljamo morebitne napake že v proizvodnem postopku. Edino na tak način dela, si bomo dolgoročno pridobili zaupanje strank.
Sistem dela ne sme dopuščati napak na terenu, kjer je zahtevnost dela še večja, stranki moramo ugoditi vse želje in potrebe, seveda v mejah mogočega.
Za hitre intervencije na terenu imamo izredno veliko izkušenj.

Nabava materiala je organizirana od najugodnejših dobaviteljev s katerimi smo sodelovali že v bivšem podjetju. S tem imamo zagotovljene dodatne pridobljene ugodnosti (dodatni popusti, odlog plačila…). Zaradi zelo hitrih sprememb cen, (vpliv tečaja dolarja, prihod novih artiklov…) so pri nabavi zelo pomembne količine zalog. Poskušamo poslovati z minimalnimi zalogami oz. z tako imenovanim načinom nabave “”just in time””. Zaradi majhnih zalog so manjši stroški poslovanja in s tem nižje cene proizvodov.

Ostali poslovni prostori so urejeni sodobno in prijazno do poslovnih partnerjev.
Servis , ena naših bistvenih dejavnosti, mora omogočati dostop do vseh resursov, ki so potrebni za tako delo. Stranki zagotavljamo nemoteno delo tudi v primeru okvare, Za čas popravila nudimo nadomestni monitor ali računalnik.

Vsaka stvar se kvari in obrablja, zato jo je potrebno vzdrževati. V informacijski tehnologiji je to še toliko bolj očitno . Podjetja ki prodajajo računalniško opremo, v glavnem ne dajejo velik poudarek na servisiranju in vzdrževanju (zaradi stroškov kadra – izobraževanja, šolanja). Strokovnjaki ocenjujejo , da je strošek postavitve informacijskega sistema, v največji meri odvisen prav od storitev (svetovanje, instalacija, uvajanje, pomoč, vzdrževanje),
Gotovo se tega vsi, ki postavljajo ali kupujejo tak sistem premalo zavedajo. Stranka, ki kupi opremo smatra, da je s tem stvar zaključena. Žal pa temu ni tako, prav tu se težave šele začno.
Izkušnje nam govorijo, kaj stranke potrebujejo. Zelo pomembna je kakovostno opravljena storitev , hitro posredovanje (hiter odzivni čas na terenu), celovitost ponudbe na enem mestu in vse to po konkurenčni ceni.

Zaupanje stranke se ne da kupiti s poceni oglasi in reklamami, ampak zaupanje si je potrebno pridobiti z dejanji.

Naša ponudba zajema v glavnem storitve in opremo iz cenika bivšega podjetja seveda z novostmi ki jih zahteva uporabnik.
Popravljamo tiskalnike , monitorje , računalnike, ostalo računalniško opremo.
Specializirani smo za popravilo notesnikov , če je potrebno celo izdelamo kak element, ki se ga morda ne da več dobaviti.
Pohvalimo se lahko z velikim uspehom reševanja podatkov iz defektnih pomnilniških enot.
Znamo odpraviti še tako zahtevno napako na strojni ali programski opremi.
Zaradi izjemno velike ponudbe računalniške opreme znamo prav svetovati za še tako zahtevnega kupca, glede na njihove potrebe in zahteve se lahko pripravi ponudbo.
Izdelamo načrt postavitve informacijskega sistema za podjetja, glede na njihove potrebe.
Postavljamo ožičenja po najnovejših standardih.
Organiziramo in postavimo sistem elektronskega poslovanja za podjetja.
Izdelamo rešitve sistemskega faksiranja in dostopa do interneta.
Izdelujemo internet strani.
Instaliramo in administriramo strežnike na nivoju Novell , Microsoft , Linux.
Imamo pestro ponudbo programov za vodenje obrtnikov , malih in srednje velikih podjetij.

Skušamo zadovoljiti še tako zahtevnega uporabnika , kajti naš moto je “”nič ni nemogoče””.

V primeru vaše odločitve za sodelovanje z nami, smo prepričani, da se bo sodelovanje v obojestransko zadovoljstvo nadaljevalo tudi v prihodnje.